5 stk.

Idéer til overskrifter

5 stk.

Idéer til overskrifter

Gittegalt2

5 idéer til overskrifter

Din overskrift er et vigtigt "våben"

Overskriften i dit nyhedsbrev er vigtigt for åbningsraten. Derfor finder du her

5 tips til en god og opsigtsvækkende overskrift, som du kan anvende i dit e-mail nyhedsbrev:

 

OBS! Har du verificeret dit domæne!

Det er MEGA vigtigt, at du får verificeret dit domæne i Mailchimp. Det mindsker risikoen for, at dine mails ender i spam/uønsket post, og dermed at dit nyhedsbrev ikke bliver læst.
Læs her, hvordan du undgår at ende i spamfilteret!

 

e-mail markedsføring
Undgå at dine mails ender i spamfilter
  1. Få din overskrift til at indeholde tal

    Overskifter med tal giver ofte mere opmærksomhed. Samtidig giver du din læser indtryk af, at der kommer der en “quick fix” løsning på et problem eller en udfordring – og hvem vil ikke gerne have det…?

    Bonustip 1: Skriv med cifre: I stedet for bogstaver. F.eks. “3” i stedet for “tre”. Det giver mere opmærksomhed.
    F.eks. 3 tips til overskrifter 
    Bonustip 2: Brug decimaler:
    Skal du referere til en undersøgelse el. lign, så skriv f.eks. 29,8% af dine læsere åbner aldrig deres post.
    I stedet for at skrive 30% af dine læsere åbner aldrig deres post.

  2. Stil et spørgsmål i din overskrift

    (men husk, din læser må aldrig kunne svare med et ja eller et nej – hvor skulle de så læse artiklen??) 
    E-mail marketing – godt eller skidt?
    Bør du vælge sociale medier eller SEO?

  3. Skriv en “sådan gør du” overskrift

    Skriv en “sådan gør du” overskrift: Disse overskrifter er ofte effektive, fordi de har et klart budskab. Læseren kan straks ser værdien af at læse artiklen. F.eks. Sådan bliver du grafiker på 15 minutter

  4. Brug negative superlativer

    Pas på med positive, det er ikke interessante...
    1. Den største ulempe ved…
    2. De 3 værste fejl mine kunder begår, når de….
    3. Det værste du kan gøre, inden du…

  5.  Brug adjektiver i din overskrift

    Det er bevist at adjektiver som f.eks. Nem, let, flot, billig, brugervenlig øger opmærksomheden
    Den letteste løsning, når du skal…
    Sådan får du flotte…
    Sådan laver du en nem…

Dette blogindlæg er inspireret af en artikel fra Social Media Examiner. Læs hele artiklen her

Prøv den gratis ide-gererator

Mangler du inspiration til overskrifter kan du også bruge nedenstående “idegenerator”,
Prøv at udfylde den. Det er ganske sjovt…Og gratis

Se også...

gitte_fri1_lys
Få 30 minutters gratis sparring

Kontakt mig i dag

Scroll to Top